Because I AM!

I kveld vil jeg gjerne dele et sitat som traff meg veldig. Budskapet var så innlysende og likevel har det tatt meg mange år å innse dette:

 

“I am a Worthy and Deserving person

and I have a right to my life in this Universe,

I have this right to be because

I AM”

                                           – Seth

 

Gode nyheter altså: Du har rett til et godt liv, rett og slett i kraft av at du ER TIL! 🙂

Sitatet fant jeg på nettstedet One World Healing, hvor jeg har funnet mye positivt stoff. Her finnes blant annet Positive Bekreftelser som man kan finne styrke i ved å si dem høyt eller inni seg.

Fortsatt god helg! 🙂

 

Nora

Legg igjen en kommentar

