Jeg vil gjerne stå fram som polybok

Ja, det er sant. Jeg leser flere bøker på en gang. Altså, ikke akkurat samtidig. Men det varierer hvilken bok som får være med på sengekanten om kvelden. Noen ganger er det en skjønnlitterær bok, noen ganger en fagbok. Når det går riktig vilt for seg, så skeier jeg ut med et magasin! Altså, en publikasjon som verken er hardback eller paperback.

Dette er bøkene jeg holder på med nå:

  • The God of Small Things av Arundhati Roy
  • QuietThe Power of Introverts in a World That Can’t Stop Talking av Susan Cain
  • The Power of Chakras av Susan Shumsky
  • Daring Greatly av Brené Brown

 

Monobok eller polybok - leser du flere enn en bok av gangen?
Monobok eller polybok – leser du flere enn en bok av gangen?

 

En kan kanskje si at jeg burde reflektere over min egen oppførsel, jeg som gir meg hen til ny litteratur før jeg er ferdig med en annen. Men det er dette som føles riktig for meg. Jeg gjør jo ikke noe galt! Jeg skader ingen. Så hvorfor skal ikke jeg få leve et polybokt liv?

Er det flere polyboke personer der ute som deler denne livsstilen?

 

 

Skriv gjerne om ditt forhold til bøker i kommentarfeltet under! 🙂

 

Nora

 

 

 

Legg igjen en kommentar

