Ode til Kaffen

Kaffen den er aldri slem
Kaffen er min morgenvenn
Men nå er det blitt kvelden
Skal jeg ta en tår igjen?

Kaffen den er aldri fæl
Glad jeg svelger uten vræl
Kaffen gir meg giv og tæl
Så jeg våkner til meg sjæl

Kaffen den må aldri størkne
Kaffen den er lys i mørke
Gleder meg til morgenen
Igjen jeg møter Kaffevenn!

 

av Nora Graff Kleven

 

One thought on “Ode til Kaffen

  1. Takk for en livsbejaende hyllest til vår alles venn kaffen, Nora. Vi gleder oss til morgenen, og kaffen er en viktig grunn til det for oss også!
    Ørnulf

    Lik

Legg igjen en kommentar

